Rekrutacja
Warunki przyjęcia na studia:
- dyplom ukończenia studiów pierwszego, drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich.
Uprawnienia po ukończeniu studiów podyplomowych:
ukończenie studiów podyplomowych w zakresie zarządzania w organizacjach pozarządowych przygotowuje absolwenta do wypełnienia obowiązków w organizacjach pozarządowych, ich zakładania, realizacji misji szeroko pojętej odpowiedzialności za dobro wspólne, krzewienia zasad partycypacji społecznej a także kreowania społecznej odpowiedzialności za rozwój społeczeństwa obywatelskiego.
Sposób prowadzenia zajęć: zdalnie/stacjonarnie
Zajęcia w ramach studiów podyplomowych zarządzanie w organizacjach pozarządowych odbywać się będą podczas sobotnio-niedzielnych zjazdów od godziny 9:00 do godziny 19:00 stacjonarnie lub online.
Zajęcia online prowadzone będą za pomocą platformy MS Teams, natomiast zajęcia stacjonarnie odbywać się będą w salach wykładowych uczelni.
Zajęcia będą prowadzone dwutorowo (naprzemienne) zatem jeden zjazd stacjonarny, kolejny zdalny.
Zakończenie studiów: studia kończą się zaliczeniem wszystkich przewidzianych w programie kursów.
Planowane terminy zjazdów:
19-20.10.2024; 26-27.10.2024; 09-10.11.2024; 23-24.11.2024; 07-08.12.2024; 14-15.12.2024; 11-12.01.2025; 25-26.01.2025; 01-02.03.2025; 15-16.03.2025; 05-06.04.2025; 26-27.04.2025; 10-11.05.2025; 24-25.05.2025; 14-15.06.2025.
Dolny/Górny limit przyjęć: 20/30
Dokumenty
- Podanie kandydata na studia podyplomowe
- Ankieta aplikacyjna na studia podyplomowe
- Umowa o warunkach odpłatności za studia x 2 egz.,
- Kserokopia dyplomu lub odpisu dyplomu ukończenia studiów wyższych poświadczona za zgodność z oryginałem przez np. pracodawcę, uczelnię itp.
- Pozostałe wymagane dokumenty (szczegóły na stronie wybranych studiów podyplomowych).
Terminy
Termin rejestracji elektronicznej 2024-06-01 - 2024-09-30 |
Planowany termin rozpoczęcia 2024-10-19 |
Czas trwania studiów 2 semestry |
Miejsce
Miejsce składania dokumentów: Po otrzymaniu decyzji o zakwalifikowaniu na studia prześlij dokumenty na adres: Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej, ul. Podchorążych 2, 30-084 Kraków; z dopiskiem: studia podyplomowe |
Miejsce realizacji zajęć: Uniwersytet Komsji Edukacji Narodowe w Krakowie, zajęcia prowadzone zdalnie/stacjonarnie |
Rekrutacja krok po kroku
- Wybierz studia podyplomowe z aktualnej oferty
- Utwórz konto w elektronicznym systemie rekrutacyjnym IRK aby zarejestrować zgłoszenie na studia podyplomowe.
- Uzupełnij krok po kroku następujące informacje:
- dane osobowe
- wgraj zdjęcie
- dane o wykształceniu
- zamieść skany dokumentów uprawniających do ubiegania się o przyjęcie na wybrane studia podyplomowe
- wnieś opłatę rekrutacyjną w wysokości 85 zł na konto podane w zakładce PŁATNOŚCI, bez niej nie będziesz brany pod uwagę podczas weryfikacji dokumentów rekrutacyjnych.
- Czekaj na decyzję o zakwalifikowaniu na studia, którą otrzymasz w zakładce WIADOMOŚCI w systemie rekrutacyjnym.
- Jeśli zostałeś zakwalifikowany otrzymasz informacje w jakim terminie i miejscu należy dokonać wpisu na listę słuchaczy.
- Jeśli nie będziesz mógł złożyć dokumentów osobiście istnieje możliwość przesłania ich listownie, pamiętaj jednak, że dokumenty muszą dotrzeć do Uniwersytetu w wyznaczonym terminie. Adres wysyłki dokumentów zostanie podany wraz z informacją o zakwalifikowaniu na studia podyplomowe.
- Ewentualne pytania można kierować na adres mailowy do kierowników poszczególnych studiów podyplomowych. Adresy do korespondencji w systemie rekrutacyjnym znajdziesz przy każdym kierunku po prawej stronie.
- UWAGA! Decyzja o uruchomieniu studiów zostanie podjęta po przeprowadzeniu wpisów na listę słuchaczy. Po zakwalifikowaniu i dokonaniu wpisu na listę słuchaczy dostaniesz potwierdzenie o tym, czy studia zostaną uruchomione i zostałeś na nie przyjęty.
- O przyjęciu na studia podyplomowe decyduje kolejność zgłoszenia w systemie IRK (muszą być załączone wszystkie wymagane dokumenty oraz wniesiona opłata rekrutacyjna).
- Aby dokonać wpisu na listę słuchaczy będziesz zobowiązany dostarczyć w wyznaczonym terminie następujące dokumenty :
- Podanie kandydata na studia podyplomowe (dopilnuj aby na dokumencie wydrukowało się również Twoje zdjęcie uprzednio wgrane do systemu) (dokument dostępny na koncie kandydata w systemie rekrutacyjnym w zakładce ZGŁOSZENIA REKRUTACYJNE na dole strony DOKUMENTY I DALSZE KROKI, wydrukuj dopiero po otrzymaniu statusu zakwalifikowany).
- Ankieta aplikacyjna na studia podyplomowe (dokument dostępny na koncie kandydata w systemie rekrutacyjnym w zakładce ZGŁOSZENIA REKRUTACYJNE na dole strony DOKUMENTY I DALSZE KROKI, wydrukuj dopiero po otrzymaniu statusu zakwalifikowany).
- Umowa o warunkach odpłatności za studia x 2 egz., (dokument dostępny na koncie kandydata w systemie rekrutacyjnym w zakładce ZGŁOSZENIA REKRUTACYJNE na dole strony DOKUMENTY I DALSZE KROKI, wydrukuj dopiero po otrzymaniu statusu zakwalifikowany). Warunkiem podjęcia nauki (po przyjęciu na studia) jest wniesienie opłaty za studia (możliwość wpłaty czesnego w 2 równych ratach w każdym semestrze). Wpłaty należy dokonać na indywidualne konto słuchacza( to nie jest to samo konto które służy do wpłaty opłaty rekrutacyjnej).
- Kserokopia dyplomu lub odpisu dyplomu ukończenia studiów wyższych poświadczona za zgodność z oryginałem przez np. pracodawcę, uczelnię itp.
- Pozostałe wymagane dokumenty w zależności od wymagań na danym kierunku (szczegóły na stronie wybranych studiów podyplomowych).
- Masz pytania? napisz: rekrutacja.podyplomowe@uken.krakow.pl lub zadzwoń do Biura Rekrutacji nr tel. 12 662 74 80.
Opłaty i informacje organizacyjne
Kadra
dr Mateusz Szast
Kierownik studiów
- dr hab. Paulina Rojek-Adamek, prof. UP
- dr hab. Andrzej Michalak, prof. UP
- dr hab. Andrzej Dąbrowski, prof. UP
- dr hab. Aldona Guzik
- dr Marcin Gacek
- dr Magdalena Baran
Kontakt
-
Biuro Rekrutacji
ul. Podchorążych 2, 30-084 Kraków
pokój 51, parter;
e-mail: rekrutacja.podyplomowe@uken.krakow.pl;
tel. 12 662 74 80
-
Organizator studiów
Instytut Socjologii
Kraków, ul. Podchorążych 2, pokój 242
e-mail: is@uken.krakow.pltel. 12 662 62 23