Studia podyplomowe

Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie

  • Strona główna
  • Aktualności
    • Rekrutacja na rok akademicki 2025/2026
    • REKRUTACJA NA ROK AKADEMICKI 2024/2025
    • REKRUTACJA NA ROK AKADEMICKI 2023/2024
    • REKRUTACJA NA ROK AKADEMICKI 2022/2023
  • Rekrutacja
  • Regulamin
  • Wybierz studia
    • Studia podyplomowe ogólne
      • Obszar nauk humanistycznych
      • Obszar nauk przyrodniczych
      • Obszar nauk ścisłych
      • Obszar nauk społecznych
      • Prawo
      • Sztuka
    • Studia podyplomowe od a do z
  • Kontakt

Social Media & AI Marketing. STUDIA ONLINE

Rekrutacja
  1. Studia podyplomowe
  2. Język, komunikacja i informacja
  3. Social Media & AI Marketing. STUDIA ONLINE

Cel studiów

PLAN I PROGRAM STUDIÓW

Na naszych studiach zdobędziesz praktyczną wiedzę i umiejętności w zakresie

Opłaty i informacje organizacyjne

Kadra

DLACZEGO POWINIENEŚ WYBRAĆ TEN KIERUNEK?

Absolwenci o kierunku

Kontakt

)

Cel studiów

Celem studiów jest przygotowanie od podstaw kompetentnych specjalistów z zakresu social media marketingu. Absolwent będzie posiadał gruntowną wiedzę oraz praktyczne umiejętności niezbędne do opracowywania, wdrożenia i zarządzania skuteczną strategią marketingową w mediach społecznościowych, w tym płatną kampanią reklamową, przy wykorzystaniu narzędzi z praktyki (również popularnych narzędzi sztucznej inteligencji).

PLAN I PROGRAM STUDIÓW

PROGRAM I PLAN STUDIÓW PODYPLOMOWYCH   Social Media & AI Marketing

 

 

Terminy zjazdów 

Zajęcia odbywają się w dwa weekendy (soboty i niedziele) w miesiącu. Zwykle zaczynają się od godz. 8.00 lub 9.00 i kończą nie później niż 16.00 lub 17.00.

Terminy zjazdów w semestrze zimowym zostaną ogłoszone w czerwcu/lipcu 2025 r.

Terminy zjazdów w semestrze letnim zostaną podane w późniejszym czasie.

Sposób prowadzenia zajęć: 100% zdalnie

Czym kończą się studia?

Zakończenie studiów polega na zaliczeniu wszystkich przedmiotów objętych programem studiów. Nie ma obrony pracy dyplomowej.

Dolny/Górny limit przyjęć: 17/40

Na naszych studiach zdobędziesz praktyczną wiedzę i umiejętności w zakresie

Studia adresowane są do osób, które:

  • posiadają dyplom ukończenia studiów wyższych I lub II stopnia na dowolnym kierunku studiów lub jednolitych magisterskich,
  • pragną rozpocząć pracę w branży social media lub marketingowej,
  • chcą zdobyć od podstaw gruntowną wiedzę i praktyczne umiejętności w obszarze social media marketingu,
  • mają podstawową wiedzę z zakresu marketingu zdobytą np. na studiach podyplomowych „Marketing i kreatywna reklama” organizowanych na Uniwersytecie Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie,
  • mają doświadczenie w marketingu, lecz pragną poszerzyć i/lub zaktualizować swoją wiedzę i umiejętności z zakresu social media i AI,
  • są zainteresowane rozwojem marki poprzez skutecznie prowadzone działania marketingowe (w tym reklamowe) w mediach społecznościowych,
  • chcą poznać popularne narzędzia stosowane przez specjalistów od social media,
  • są ukierunkowane na rozwój zawodowy i osobisty, budowanie oraz wzmacnianie swojej pozycji na rynku pracy.

• Wykorzystania mediów społecznościowych i AI do realizacji celów marketingowych i biznesowych,
• aktualnych trendów w branży social media i AI,
• analizy rynku celem budowania skutecznej strategii dowolnej marki w mediach społecznościowych,
• budowania zasięgu i zaangażowania w mediach społecznościowych wokół marki,
• kreatywnego generowania pomysłów i rozwiązywania problemów w pracy social media marketera,
• budowania i wdrażania strategii social media,
• tworzenia kreatywnych viralowych materiałów reklamowych do publikacji w mediach społecznościowych (grafik, video, itp.) m.in. przy użyciu AI,
• tworzenia wartościowych i atrakcyjnych treści zgodnie z zasadami content marketingu i copywritingu (również przy użyciu narzędzi AI),
• obsługi wielu narzędzi internetowych niezbędnych w pracy każdego social media ninja (m.in. Brand24, Sotrender, inne – w tym narzędzia sztucznej inteligencji),
• tworzenia kampanii influencer marketingu,
• prowadzenia skutecznej i kreatywnej komunikacji w mediach społecznościowych i zarządzania kryzysem w tych mediach,
• prowadzenia kampanii reklamowych w Meta Ads i innych social media (m.in. Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest, YouTube, TikTok i in.),
• kreowania marki w mediach społecznościowych osobistej i biznesowej,
• prowadzenia działań marketingowych w mediach społecznościowych i z wykorzystaniem AI zgodnie z obowiązującym prawem,
• analityki danych, analizy odpowiednich KPI do realizacji celów biznesowych,
•uzyskania certyfikatu 100-101: Meta Certified Digital Marketing Associate o znaczeniu międzynarodowym (przystąpienie do certyfikatu odbywa się poza studiami i jest dobrowolne).

Studia przygotowują do uzyskania certyfikatu 100-101: Meta Certified Digital Marketing Associate – certyfikatu Mety o znaczeniu międzynarodowym (przystąpienie do certyfikatu odbywa się poza studiami i jest dobrowolne).

 

Możliwa rekrutacja na staże lub praktyki do partnerskich agencji, m.in.: social media Coconut (najlepiej ocenianej agencji social media w Polsce!) i agencji kreatywnej More Bananas!

Zajęcia będą prowadzić właściciele i pracownicy czołowych agencji w Polsce, zajmujących się marketingiem, w tym social media marketingiem (Coconut Agency, More Bananas, Friends Make Brands)!

Nasi studenci będą mieć możliwość pracy m.in. na narzędziu Sotrender (nasz Partner udostępni im to narzędzie bezpłatnie na czas studiów!)

 

Rekrutacja

Dokumenty
  1. Podanie kandydata na studia podyplomowe
  2. Ankieta aplikacyjna na studia podyplomowe 
  3. Umowa o warunkach odpłatności za studia x 2 egz.,
  4. Kserokopia dyplomu lub odpisu dyplomu ukończenia studiów wyższych poświadczona za zgodność z oryginałem przez np. pracodawcę, uczelnię itp.
  5. Pozostałe wymagane dokumenty (szczegóły na stronie wybranych studiów podyplomowych).
Terminy
Termin rejestracji elektronicznej
2025-06-01 - 2025-09-30
Planowany termin rozpoczęcia
PAŹDZIERNIK 2025
Czas trwania studiów
2 semestry
Miejsce
Miejsce składania dokumentów:
Po otrzymaniu decyzji o zakwalifikowaniu na studia prześlij dokumenty na adres: Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej, ul. Podchorążych 2, 30-084 Kraków; z dopiskiem: studia podyplomowe
Miejsce realizacji zajęć:
Zdalnie (MS Teams)
Rekrutacja krok po kroku
  • Wybierz studia podyplomowe z aktualnej oferty
  • Utwórz konto  w elektronicznym systemie rekrutacyjnym IRK aby zarejestrować zgłoszenie na studia podyplomowe.
  • Uzupełnij krok po kroku następujące informacje:
    1. dane osobowe
    2. wgraj zdjęcie
    3. dane o wykształceniu
    4. zamieść skany dokumentów uprawniających do ubiegania się o przyjęcie na wybrane studia podyplomowe
    5. wnieś opłatę rekrutacyjną w wysokości 85 zł na konto podane w zakładce PŁATNOŚCI, bez niej nie będziesz brany pod uwagę podczas weryfikacji dokumentów rekrutacyjnych.
   
  • Czekaj na decyzję o zakwalifikowaniu na studia, którą otrzymasz w zakładce WIADOMOŚCI w systemie rekrutacyjnym.
  • Jeśli zostałeś zakwalifikowany otrzymasz informacje w jakim terminie i miejscu należy dokonać wpisu na listę słuchaczy.
  • Jeśli nie będziesz mógł złożyć dokumentów osobiście istnieje możliwość przesłania ich listownie, pamiętaj jednak, że dokumenty muszą dotrzeć do Uniwersytetu w wyznaczonym terminie. Adres wysyłki dokumentów zostanie podany wraz z informacją o zakwalifikowaniu na studia podyplomowe.
  • Ewentualne pytania można kierować na adres mailowy do kierowników poszczególnych studiów podyplomowych. Adresy do korespondencji w systemie rekrutacyjnym znajdziesz przy każdym kierunku po prawej stronie.
   
  • UWAGA! Decyzja o uruchomieniu studiów zostanie podjęta po przeprowadzeniu wpisów na listę słuchaczy. Po zakwalifikowaniu i dokonaniu wpisu na listę słuchaczy dostaniesz potwierdzenie o tym, czy studia zostaną uruchomione i zostałeś na nie przyjęty.
 
  • O przyjęciu na studia podyplomowe decyduje kolejność zgłoszenia w systemie IRK (muszą być załączone wszystkie wymagane dokumenty oraz wniesiona opłata rekrutacyjna).
 
  • Aby dokonać wpisu na listę słuchaczy będziesz zobowiązany dostarczyć w wyznaczonym terminie następujące dokumenty :
    1. Podanie kandydata na studia podyplomowe (dopilnuj aby na dokumencie wydrukowało się również Twoje zdjęcie uprzednio wgrane do systemu)  (dokument dostępny na koncie kandydata w systemie rekrutacyjnym w zakładce ZGŁOSZENIA REKRUTACYJNE na dole strony DOKUMENTY I DALSZE KROKI, wydrukuj dopiero po otrzymaniu statusu zakwalifikowany).
    2. Ankieta aplikacyjna na studia podyplomowe (dokument dostępny na koncie kandydata w systemie rekrutacyjnym w zakładce ZGŁOSZENIA REKRUTACYJNE na dole strony DOKUMENTY I DALSZE KROKI, wydrukuj dopiero po otrzymaniu statusu zakwalifikowany).
    3. Umowa o warunkach odpłatności za studia x 2 egz., (dokument dostępny na koncie kandydata w systemie rekrutacyjnym w zakładce ZGŁOSZENIA REKRUTACYJNE na dole strony DOKUMENTY I DALSZE KROKI, wydrukuj dopiero po otrzymaniu statusu zakwalifikowany). Warunkiem podjęcia nauki (po przyjęciu na studia) jest wniesienie opłaty za studia (możliwość wpłaty czesnego w 2 równych ratach w każdym semestrze). Wpłaty należy dokonać na indywidualne konto słuchacza( to nie jest to samo konto które służy do wpłaty opłaty rekrutacyjnej).
    4. Kserokopia dyplomu lub odpisu dyplomu ukończenia studiów wyższych poświadczona za zgodność z oryginałem przez np. pracodawcę, uczelnię itp.
    5. Pozostałe wymagane dokumenty w zależności od wymagań na danym kierunku (szczegóły na stronie wybranych studiów podyplomowych).
  • Masz pytania? napisz: rekrutacja.podyplomowe@uken.krakow.pl lub zadzwoń do Biura Rekrutacji nr tel. 12 662 74 80.
Wypełnij formularz on-line

Opłaty i informacje organizacyjne

Opłata rekrutacyjna

85 zł

Czesne - opłata za semestr:

2400 zł

Terminy rat

I rata – do 31 października 2025 r.,
II rata – do 1 grudnia 2025 r.,
III rata – do 16 marca 2026 r.,
IV rata – do 30 kwietnia 2026 r.

Kadra

Doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauk o zarządzaniu. Autorka popularnonaukowych książek o mediach społecznościowych w marketingu i zarządzaniu oraz licznych artykułów naukowych w tej tematyce. Przez wiele lat prowadziła działalność gospodarczą związaną m.in. z opracowywaniem strategii marketingowych dla firm. Posiada doświadczenie jako specjalista ds. marketingu i strategii biznesowych. Pracowała również w sprzedaży bezpośredniej i prowadziła obsługę mediów społecznościowych dla klientów biznesowych i indywidualnych. Obecnie Pełnomocnik ds. promocji Instytutu Prawa, Administracji i Ekonomii UP. Tytułuje się licznymi certyfikatami ukończenia kursów i szkoleń związanych z marketingiem (w tym marketingiem internetowym, social media marketingiem), czy sprzedażą. Realizatorka wielu projektów badawczych i praktycznych związanych z marketingiem i mediami społecznościowymi. Beneficjent licznych stypendiów naukowych. Główny wykonawca grantów naukowych dedykowanych mediom społecznościowym w marketingu. Aktywny uczestnik licznych konferencji ogólnopolskich i międzynarodowych poświęconych tematyce marketingu. Na szeroką skalę współpracuje ze sferą biznesową w obszarze marketingu i mediów społecznościowych.
dr Iwona Lupa-Wójcik
dr Iwona Lupa-Wójcik
Kierownik studiów
Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główna organizatorka CRASH Mondays. Product marketing manager w startupie alloweat. Ewangelizatorka strategii marketingowych i komunikacyjnych. Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami oraz psychologicznym podejściem do marketingu. Trenerka - głównie w zakresie mediów społecznościowych, digital marketingu, strategii i customer experience. Z marketingiem związana od 11 lat, od 6 lat szkoli i prowadzi warsztaty. Na sali szkoleniowej - fizycznej jak i wirtualnej spędziła już ponad 2000 godzin. Była trenerka w agencji Socjomania, gdzie szkoliła z mediów społecznościowych, obecnie trenerka w IAB Polska. Współautorka kilku kursów e-learningowych. Posiada międzynarodowy certyfikat DIMAQ PROFESSIONAL potwierdzający wiedzę i doświadczenie z zakresu digital marketingu. Zwyciężczyni jednej z edycji sprawny.marketing oraz ambasadorka Małopolskiego Festiwalu Innowacji. Wykładowca studiów podyplomowych na Akademii Górniczo - Hutniczej, WSB w Gdańsku czy Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu. Pracowała z takimi klientami, jak: Pandora, Akamai, Venezia, Capgemini, PKL, DKMS, InPost, Pracuj.pl, eurobank, Zooksy, Hines, Nordea, mBank czy Lufthansa Global Services. Współtworzyła kampanie dla Akcja Menstruacja czy Polskie Stowarzyszenie Zero Waste. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Technologii informacyjnych w marketingu na Wyższa Szkoła Europejska oraz studia magisterskie z zakresu zarządzania i marketingu na Akademia Górniczo-Hutnicza im. S. Staszica w Krakowie. Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami. Zgłębia temat customer experience oraz nowych mediów. Prywatnie: Prywatnie grywa w gry planszowe, tworzy playlisty na Spotify i przynajmniej raz w miesiącu odwiedza jakiś festiwal lub koncert (a przynajmniej odwiedzała przed pandemią). Uwielbia książki, szczególnie fantasy oraz o uprawie roślin doniczkowych. Ma ich w domu około 50. Ma bzika na punkcie ziół i kwiatów ciętych. Kocha pleść wianki i układać bukiety. A od jakiegoś czasu dodatkowo zgłębia olejki eteryczne, Palo Santo i okadzanie. Kocha odkrywać nowe rzeczy. Najlepiej codziennie. A największą pasją są: ludzie. PROFILE SM: https://www.linkedin.com/in/annaledwon/ https://www.facebook.com/anna.ledwon https://www.instagram.com/ledwoledwo/ https://twitter.com/ledwoledwo https://www.facebook.com/ledwoledwo More Bananas https://morebananas.pl/ CRASH Mondays http://crashmondays.pl/ Zapisz się do mojego newslettera! https://www.getrevue.co/profile/anna-ledwon
Anna Ledwoń-Blacha
Anna Ledwoń-Blacha
Mgr Sylwia Brela Co-founder & Marketing Director w Friends Make Brands. Wykładowca i szkoleniowiec. Z marketingiem związana od dekady. Doświadczenie zdobywała w jednej z największych spółek medialnych w Polsce oraz w wiodących agencjach reklamowych. Na co dzień odpowiedzialna za tworzenie strategii marketingowych, koncepcji kreatywnych oraz budowanie marek. W jej portfolio znajdziecie setki kampanii z różnych branż.
mgr Sylwia Brela
mgr Sylwia Brela
Daria Bokowy jest absolwentką wrocławskiej Akademii Sztuk Pięknych. Ukończyła studia na kierunku Fotografia i Multimedia w katedrze Sztuki Mediów. Posiada również kwalifikacje zawodowe z zakresu organizacji i prowadzenia kampanii reklamowych oraz sprzedaży produktów i usług reklamowych. Pracuje w agencji marketingowej More Bananas na stanowisku Marketing Specialist. Prowadzi obsługę mediów społecznościowych w mediach społecznościowych, głównie na Facebooku, Instagramie oraz LinkedInie. Wspiera agencję również w tworzeniu contentu, robiąc sesje produktowe dla klientów. Bardzo często współpracuje ze startupami, pomagając im stawiać pierwsze kroki w social mediach. W swojej pracy najbardziej lubi zarządzanie dużymi projektami. Jej klientem jest m.in: Pracuj.pl. Przed rozpoczęciem pracy w agencji More Bananas, pracowała jako grafik (tworzyła grafiki do mediów społecznościowych oraz grafiki przeznaczone do druku). W tym okresie pracowała również jako fotograf i operator kamery. Ze względu na swoje doświadczenie, szczególną uwagę przykłada do wizualnej strony prowadzonych projektów.
Daria Bokowy
Daria Bokowy
W TAURON Sprzedaż zajmuję się płatnymi kampanie on-line: od tworzenia zapytań ofertowych, przez współpracę z agencjami, analitykę działań (przede wszystkim w GA4) i na koordynowaniu pracy nad stronami www kończąc. A czasem zdarza się również czuwanie nad sesjami fotograficznymi do naszych kampanii. Wcześniej doświadczenie zdobywałem w More Bananas, prowadząc kampanie Meta Ads, LinkedIn Ads i Google Ads dla klientów i również skupiałem się na koordynowaniu projektów performance: od ofertowania, przez tworzenie strategii, prowadzenie i nadzorowanie działań efektywnościowych. Pozostałe doświadczenie zawodowe zdobywałem w agencjach social media i w jednym z największych NGO w Polsce. Prowadzę również szkolenia i wykłady z digital marketingu.
Piotr Siwiec
Piotr Siwiec
Wojtek Żywolt jest absolwentem mediów społecznościowych w zarządzaniu na Uniwersytecie Jagiellońskim. Pracuje w agencji marketingowej More Bananas na stanowisku Social Media Specialist. Prowadzi kompleksową obsługę mediów społecznościowych marek na Facebooku, Instagramie, LinkedInie, Pintereście, TikToku czy Twitterze. Jest wykładowcą w TEB Edukacja (kierunek - specjalista ds. mediów społecznościowych), Instytucie Przedsiębiorczości Uniwersytetu Jagiellońskiego (kierunek - media społecznościowe w zarządzaniu) oraz Krakowskiej Szkole Biznesu UEK (kierunek - Digital Marketing). Prowadził szkolenia dla takich marek, jak EPP Sp. z o.o., Instytut Francuski, NAOS Poland, Polskie ePłatności, Polska Izba Turystyki, czy TEB Akademia. Przeszkolił przeszło 400 uczestników dwóch edycji programu Helpers Generations Fundacji DKMS (edycje: 2020, 2021, 2022), Komisję Informacji i Promocji Wydziałów Chemii i Filologicznego UJ oraz Koło Nauk Psychologicznych PRAGMA UJ, uczestników Festiwalu Menedżerskiego UEK (edycje 2020 i 2021) i konferencji Łódź Jungle Web (edycja 2021). Uważnie śledzi najnowsze trendy. Pasjonuje się wykorzystywaniem emoji marketingu w biznesie. Wybrani klienci: Air Tours Club, Akamai Poland, Aon Poland, Biedronka, Hoop Cola, Petmex, Pro Civitas, SaldeoSMART.
Wojtek Żywolt
Wojtek Żywolt
Przygodę z pisaniem zaczynała 15 lat temu w krakowskim światku dziennikarskim. Najpierw było nagrywanie setek i praca przed mikrofonem. Potem pojawiły się CMS-y portali tematycznych i informacyjnych, aż w końcu zapach prasy drukowanej zawirował jej światem. Jak u każdego piszącego przyszła też pora na copywriterski freelans. Od 7 lat stoi po marketingowej stronie barykady. Co nie znaczy, że pisaniem się nie zajmuje, bo w More Bananas pisze dużo i na każdy temat, ale… komunikując polskie marki.
Agnieszka Gałczyńska
Agnieszka Gałczyńska
Joanna Kropisz-Reguła swoje 7-letnie doświadczenie zdobyła pracując zarówno w agencji reklamowej, jak i po stronie klienta w roli Marketing Managera. Rozwijała dział marketingu w jednej z największych polskich marek e-commerce z branży fashion. Wiedzę z zakresu mediów społecznościowych i budowania wizerunku zdobywała w Akademii Górniczo-Hutniczej i Uniwersytecie Jagiellońskim, na którym ukończyła kierunek Zarządzanie Kulturą i Mediami ze specjalizacją Zarządzanie Reklamą. Pracowała m.in. dla: PGE, Skin79, Resort Binkowski, Guess What, EkoEnergia Polska, OWASP, Novisa Development czy Pupil Foods. Przeprowadziła liczne szkolenia i doradztwa dla klientów indywidualnych oraz wielu marek. Występowała także w roli prelegenta na wielu wydarzeniach branżowych, m.in. takich jak Social Media Week, Biznes na Czasie czy Światowy Tydzień Przedsiębiorczości.
Joanna Kropisz-Reguła
Joanna Kropisz-Reguła

logo firmy coconutagency


logo firmy more bananas


logo firmy sotrender





brand 24



DLACZEGO POWINIENEŚ WYBRAĆ TEN KIERUNEK?

• Zdobędziesz praktyczne umiejętności pozwalające na wykorzystanie social media i AI do realizacji celów marketingowych, biznesowych i osobistych,
• Przygotujesz strategię social media dla swojej wybranej marki;
• Poznasz najpopularniejsze narzędzia w pracy social media ninja (w tym narzędzia AI) i nauczysz się ich wykorzystywać do realizacji celów biznesowych;
• Pozyskasz inspirujące przykłady działań, które mogą zwiększyć efektywność działań marketingowych w mediach społecznościowych,
• Będziesz potrafił prowadzić skuteczne i efektywne kampanie reklamowe w mediach społecznościowych,
• Zdobędziesz umiejętności w zakresie skutecznego budowania zasięgu i zaangażowania odbiorców w mediach społecznościowych,
• Nauczysz się tworzyć angażujące treści, grafiki i video do publikacji w social media, w tym również na TikToku,
• Dowiesz się, w jaki sposób gasić kryzysy wizerunkowe w mediach społecznościowych,
• Poznasz możliwości kreowania marki w mediach społecznościowych (osobistej i biznesowej),
• Pozyskasz wiedzę od doświadczonych praktyków – właścicieli i pracowników czołowych agencji w Polsce, zajmujących się marketingiem, w tym social media marketingiem (More Bananas, Coconut Agency),
• Postawisz pierwsze kroki w branży social media (możesz rekrutować na staże i praktyki w naszych partnerskich agencjach marketingowych),
• Zdobędziesz wiedzę niezbędną do uzyskania certyfikatu 100-101: Meta Certified Digital Marketing Associate – certyfikatu Mety o znaczeniu międzynarodowym (przystąpienie do certyfikatu odbywa się poza studiami i jest dobrowolne).

DLACZEGO WARTO?

  • STAWIAMY NA PRAKTYKĘ:

Na studiach będziesz mieć możliwość pracy na praktycznych narzędziach, które są niezbędne w pracy każdego marketera (w tym narzędzi AI).

Nasi studenci będą mieć możliwość pracy m.in. na narzędziu Sotrender i Brand24. Nasi Partnerzy udostępnią im to narzędzie bezpłatnie w czasie zajęć.

  • WYJĄTKOWA KADRA EKSPERTÓW Z BRANŻY SOCIAL MEDIA!

Zajęcia będą prowadzić właściciele i pracownicy czołowych agencji w Polsce, zajmujących się marketingiem, w tym social media marketingiem (More

Bananas, Coconut Agency)! 

Wykładowcy to praktycy, którzy wszelkie omawiane zagadnienia będą popierać licznymi przykładami z praktyki.

  • SZANUJEMY TWÓJ CZAS:

Zajęcia będą odbywać się w 100% zdalnie w czasie synchronicznym na MS Teams. Będą nagrywane, dzięki czemu możliwa będzie też praca niesynchroniczna, co dla naszych słuchaczy oznacza dużą oszczędność czasu i elastyczność.

Zadania wykonasz w dogodnym dla siebie czasie, więc nie martw się, że nie starczy Ci czasu na życie prywatne lub zawodowe. Dodatkowo będziesz miał możliwość indywidualnych konsultacji z wykładowcami, którzy będą starali się rozwiązać każdy Twój problem.

  • MYŚLISZ O KARIERZE W BRANŻY SOCIAL MEDIA?

Możesz aplikować na staże lub praktyki w naszych partnerskich agencjach marketingowych (More Bananas, Coconut Agency, Friends Make Brands)!

  • DOSTOSOWUJEMY SIĘ DO TWOICH POTRZEB:

Staramy się być elastyczni i dostosowywać tematykę do potrzeb słuchaczy, w zależności od tego, które treści są dla nich bardziej lub mniej interesujące. Twoje zadowolenie i satysfakcja są dla nas priorytetem!

Absolwenci o kierunku

Super prowadzący, duża dawka wiedzy i praktyki, dobry kontakt z prowadzącymi Słuchaczka I edycji
[Podoba mi się – przyp.] pokazanie praktycznego wykorzystania wiedzy Słuchaczka I edycji
[Podoba mi się – przyp.] Stosunek prowadzących do słuchaczy, odpowiadają na pytania, pełny profesjonalizm. Słuchaczka I edycji
Zadania, które laikom pomagają zgłębić temat Słuchacz I edycji
Zdalny tryb nauki. Brak nacisku na włączenie kamerki. Konkretna wiedza bez przedmiotów "'zapychaczy", które często są na studiach. Słuchacz I edycji
Kompetentne przedstawienie poszczególnych tematów. Bardzo dobrze przygotowane prezentacje z licznymi przykładami. Zadania również jasno i klarownie są wyjaśniane. Słuchaczka I edycji
Podoba mi się fakt, ze chociaz stawiam swoje pierwsze kroki w marketingu, jestem w stanie zrozumieć wszystko bez większych problemów. Duzo zajec praktycznych- super! Słuchaczka I edycji
Zróżnicowane formy przekazywania wiedzy (narzędzia), dużo ćwiczeń. Słuchacz I edycji
[Podoba mi się – przyp.] wysoka merytoryka, zadania zaliczeniowe, tematyka zajęć Słuchacz I edycji
[Podobały mi się – przyp.] zaliczenia z każdego przedmiotu. Motywowało to do pracy. Luźna atmosfera. Nagrywanie zajęć. Słuchaczka I edycji

Kontakt

  • Biuro Rekrutacji

    ul. Podchorążych 2, 30-084 Kraków

    pokój 51, parter;

    e-mail: rekrutacja.podyplomowe@uken.krakow.pl

    tel. 12 662 74 80

  • Organizator studiów

    Instytut Prawa, Ekonomii i Administracji

    Kraków, ul. Podchorążych 2, pokój 234

    adres do kontaktu do Kierownika studiów podyplomowych: iwona.lupa-wojcik@uken.krakow.pl

    e-mail: ipea@uken.krakow.pl

    tel. 12 662 62 11

  • STUDIA PODYPLOMOWE
    Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej
    w Krakowie

  • Tel. 12 662 74 80

    rekrutacja.podyplomowe@uken.krakow.pl

© STUDIA PODYPLOMOWE UP - wszelkie prawa zastrzeżone