Cel studiów
Celem studiów jest przygotowanie od podstaw kompetentnych specjalistów z zakresu marketingu i kreatywnej reklamy. Absolwent będzie posiadał gruntowną wiedzę oraz praktyczne umiejętności niezbędne do opracowywania, wdrożenia i zarządzania skuteczną strategią marketingową, w tym kreatywną kampanią reklamową, przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi internetowych, również popularnych narzędzi sztucznej inteligencji.
PROGRAM I PLAN STUDIÓW
PROGRAM I PLAN STUDIÓW PODYPLOMOWYCH Marketing i kreatywna reklama
Terminy zjazdów:
Zajęcia odbywają się w soboty i niedziele. Zwykle zaczynają się od godz. 8.00 lub 9.00 i kończą nie później niż 16.00 lub 17.00.
Terminy zjazdów w semestrze zimowym:
12-13.10.2024; 26-27.10.2024; 16-17.11.2024; 30.11-1.12.2024; 14-15.12.2024; 4-5.01.2025; 11-12.01.2025; 25-26.01.2025; 1-2.02.2025 r.
Terminy zjazdów w semestrze letnim zostaną podane w późniejszym czasie.
Informacja:
Powyższe terminy zjazdów mogą ulec niewielkiej zmianie, gdyż harmonogramy są w trakcie tworzenia i zostaną opublikowane na przełomie września/października.
Czym kończą się studia?
Zakończenie studiów polega na zaliczeniu wszystkich przedmiotów objętych programem studiów. Nie ma obrony pracy dyplomowej.
Sposób prowadzenia zajęć: 100% zdalnie
Dolny/górny limit przyjęć: 17/40
Na naszych studiach zdobędziesz praktyczną wiedzę i umiejętności w zakresie
Studia adresowane są do osób, które:
• posiadają dyplom ukończenia studiów wyższych I lub II stopnia na dowolnym kierunku studiów lub jednolitych magisterskich,
• pragną rozpocząć pracę w marketingu i/lub myślą o przebranżowieniu się,
• chcą zdobyć od podstaw gruntowną wiedzę i praktyczne umiejętności w obszarze marketingu,
• rozumieją znaczenie kreatywności w pracy marketera i chcą rozwijać kreatywne kompetencje w kierunku tworzenia efektywnych strategii marketingowych,
• są zainteresowane rozwojem organizacji poprzez skutecznie prowadzone działania marketingowe (w tym reklamowe),
• chcą nabyć praktyczne umiejętności niezbędne w pracy każdego marketera,
• są ukierunkowane na rozwój zawodowy i osobisty, budowanie oraz wzmacnianie swojej pozycji na rynku pracy.
- aktualnych trendów w marketingu, w tym trendów związanych z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI) w działaniach marketingowych,
- analizy i segmentacji rynku m.in. przy wykorzystaniu różnych narzędzi internetowych, w tym narzędzi AI,
- opracowywania i wdrożenia skutecznej strategii marketingowej,
- kreowania marki i zarządzania nią, budowania określonego wizerunku,
- tworzenia kreatywnych materiałów reklamowych (grafik, video, itp.)
- obsługi wielu narzędzi internetowych niezbędnych w pracy każdego marketera (m.in. Sotrender, Brand24),
- tworzenia i zarządzania stronami internetowymi zgodnie z zasadami UX i SEO (WordPress),
- prowadzenia skutecznej i kreatywnej komunikacji w mediach społecznościowych i zarządzania kryzysem w tych mediach,
- prowadzenia efektywnych kampanii reklamowych Google Ads, Meta Ads i innych,
- tworzenia wartościowych i angażujących treści w internecie,
- prowadzenia działań marketingowych zgodnie z obowiązującym prawem,
- pomiaru efektywności działań marketingowych.
Rekrutacja
Dokumenty
- Podanie kandydata na studia podyplomowe
- Ankieta aplikacyjna na studia podyplomowe
- Umowa o warunkach odpłatności za studia x 2 egz.,
- Kserokopia dyplomu lub odpisu dyplomu ukończenia studiów wyższych poświadczona za zgodność z oryginałem przez np. pracodawcę, uczelnię itp.
- Pozostałe wymagane dokumenty (szczegóły na stronie wybranych studiów podyplomowych).
Terminy
Termin rejestracji elektronicznej 2024-06-01 - 2024-10-07 |
Planowany termin rozpoczęcia PAŹDZIERNIK 2024 |
Czas trwania studiów 2 semestry |
Miejsce
Miejsce składania dokumentów: Po otrzymaniu decyzji o zakwalifikowaniu na studia prześlij dokumenty na adres: Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej, ul. Podchorążych 2, 30-084 Kraków; z dopiskiem: studia podyplomowe |
Miejsce realizacji zajęć: Zdalnie (Ms Teams) |
Rekrutacja krok po kroku
- Wybierz studia podyplomowe z aktualnej oferty
- Utwórz konto w elektronicznym systemie rekrutacyjnym IRK aby zarejestrować zgłoszenie na studia podyplomowe.
- Uzupełnij krok po kroku następujące informacje:
- dane osobowe
- wgraj zdjęcie
- dane o wykształceniu
- zamieść skany dokumentów uprawniających do ubiegania się o przyjęcie na wybrane studia podyplomowe
- wnieś opłatę rekrutacyjną w wysokości 85 zł na konto podane w zakładce PŁATNOŚCI, bez niej nie będziesz brany pod uwagę podczas weryfikacji dokumentów rekrutacyjnych.
- Czekaj na decyzję o zakwalifikowaniu na studia, którą otrzymasz w zakładce WIADOMOŚCI w systemie rekrutacyjnym.
- Jeśli zostałeś zakwalifikowany otrzymasz informacje w jakim terminie i miejscu należy dokonać wpisu na listę słuchaczy.
- Jeśli nie będziesz mógł złożyć dokumentów osobiście istnieje możliwość przesłania ich listownie, pamiętaj jednak, że dokumenty muszą dotrzeć do Uniwersytetu w wyznaczonym terminie. Adres wysyłki dokumentów zostanie podany wraz z informacją o zakwalifikowaniu na studia podyplomowe.
- Ewentualne pytania można kierować na adres mailowy do kierowników poszczególnych studiów podyplomowych. Adresy do korespondencji w systemie rekrutacyjnym znajdziesz przy każdym kierunku po prawej stronie.
- UWAGA! Decyzja o uruchomieniu studiów zostanie podjęta po przeprowadzeniu wpisów na listę słuchaczy. Po zakwalifikowaniu i dokonaniu wpisu na listę słuchaczy dostaniesz potwierdzenie o tym, czy studia zostaną uruchomione i zostałeś na nie przyjęty.
- O przyjęciu na studia podyplomowe decyduje kolejność zgłoszenia w systemie IRK (muszą być załączone wszystkie wymagane dokumenty oraz wniesiona opłata rekrutacyjna).
- Aby dokonać wpisu na listę słuchaczy będziesz zobowiązany dostarczyć w wyznaczonym terminie następujące dokumenty :
- Podanie kandydata na studia podyplomowe (dopilnuj aby na dokumencie wydrukowało się również Twoje zdjęcie uprzednio wgrane do systemu) (dokument dostępny na koncie kandydata w systemie rekrutacyjnym w zakładce ZGŁOSZENIA REKRUTACYJNE na dole strony DOKUMENTY I DALSZE KROKI, wydrukuj dopiero po otrzymaniu statusu zakwalifikowany).
- Ankieta aplikacyjna na studia podyplomowe (dokument dostępny na koncie kandydata w systemie rekrutacyjnym w zakładce ZGŁOSZENIA REKRUTACYJNE na dole strony DOKUMENTY I DALSZE KROKI, wydrukuj dopiero po otrzymaniu statusu zakwalifikowany).
- Umowa o warunkach odpłatności za studia x 2 egz., (dokument dostępny na koncie kandydata w systemie rekrutacyjnym w zakładce ZGŁOSZENIA REKRUTACYJNE na dole strony DOKUMENTY I DALSZE KROKI, wydrukuj dopiero po otrzymaniu statusu zakwalifikowany). Warunkiem podjęcia nauki (po przyjęciu na studia) jest wniesienie opłaty za studia (możliwość wpłaty czesnego w 2 równych ratach w każdym semestrze). Wpłaty należy dokonać na indywidualne konto słuchacza( to nie jest to samo konto które służy do wpłaty opłaty rekrutacyjnej).
- Kserokopia dyplomu lub odpisu dyplomu ukończenia studiów wyższych poświadczona za zgodność z oryginałem przez np. pracodawcę, uczelnię itp.
- Pozostałe wymagane dokumenty w zależności od wymagań na danym kierunku (szczegóły na stronie wybranych studiów podyplomowych).
- Masz pytania? napisz: rekrutacja.podyplomowe@uken.krakow.pl lub zadzwoń do Biura Rekrutacji nr tel. 12 662 74 80.
Opłaty i informacje organizacyjne
Kadra
dr Iwona Lupa-Wójcik
kierownik studiów
Anna Ledwoń-Blacha
mgr Sylwia Brela
Daria Bokowy
Piotr Siwiec
Agnieszka Gałczyńska
Anna Kwaśniak
Artur Ragan
Dlaczego powinieneś wybrać ten kierunek?
• Zdobędziesz praktyczne umiejętności pozwalające na przygotowanie oraz wdrożenie skutecznej strategii marketingowej dla wybranej marki;
• Poznasz najpopularniejsze narzędzia w pracy marketera i nauczysz się ich wykorzystywać do realizacji swoich celów;
• Zdobędziesz certyfikat potwierdzający ukończenie kursu Google Ads na poziomie podstawowym,
• Przygotujesz się do egzaminu certyfikacyjnego Google Ads,
• Pozyskasz praktyczną wiedzę od doświadczonych praktyków – właścicieli i pracowników czołowych agencji w Polsce, zajmujących się marketingiem (More Bananas, Friends Make Brands),
• Postawisz pierwsze kroki w branży social media (dla najlepszych studentów czekają staże i praktyki w partnerskich agencjach marketingowych),
• Pozyskasz inspirujące przykłady działań, które mogą zwiększyć efektywność działań marketingowych,
• Rozwiniesz swoje umiejętności w zakresie twórczego podejścia do rozwiązywania problemów, budowania i wdrażania strategii marketingowej oraz kampanii reklamowej.
DLACZEGO WARTO?
- STAWIAMY NA PRAKTYKĘ:
Na studiach będziesz mieć możliwość pracy na praktycznych narzędziach, które są niezbędne w pracy każdego marketera w branży social media.
Nasi studenci będą mieć możliwość pracy m.in. na narzędziu Sotrender oraz Brand24. Nasi Partnerzy udostępnią im to narzędzie bezpłatnie w czasie zajęć!
- WYJĄTKOWA KADRA EKSPERTÓW Z BRANŻY MARKETINGOWEJ!
Zajęcia będą prowadzić właściciele i pracownicy czołowych agencji w Polsce, zajmujących się marketingiem!
Wykładowcy to praktycy, którzy wszelkie omawiane zagadnienia będą popierać licznymi przykładami z praktyki.
- ZDOBĘDZIESZ CERTYFIKAT POTWIERDZAJĄCY UKOŃCZENIE KURSU GOOGLE ADS!
Zdobędziesz certyfikat potwierdzający ukończenie kursu Google Ads na poziomie podstawowym, a ponadto przygotujesz się do egzaminu certyfikacyjnego Google Ads!
- SZANUJEMY TWÓJ CZAS:
Zajęcia będą odbywać się w 100% zdalnie w czasie synchronicznym na MS Teams. Będą one w większości nagrywane, dzięki czemu możliwa będzie też praca niesynchroniczna, co dla naszych słuchaczy oznacza dużą oszczędność czasu i elastyczność.
Zadania wykonasz w dogodnym dla siebie czasie, więc nie martw się, że nie starczy Ci czasu na życie prywatne lub zawodowe. Dodatkowo będziesz miał możliwość indywidualnych konsultacji z wykładowcami, którzy będą starali się rozwiązać każdy Twój problem.
- MYŚLISZ O KARIERZE W BRANŻY MARKETINGOWEJ?
Możesz rekrutować na staże lub praktyki w naszych partnerskich agencjach marketingowych!
- DOSTOSOWUJEMY SIĘ DO TWOICH POTRZEB:
Staramy się być elastyczni i dostosowywać tematykę do potrzeb słuchaczy, w zależności od tego, które treści są dla nich bardziej lub mniej interesujące. Twoje zadowolenie i satysfakcja są dla nas priorytetem!
Absolwenci o kierunku
Kontakt
-
Biuro Rekrutacji
ul. Podchorążych 2, 30-084 Kraków
pokój 51, parter;
e-mail: rekrutacja.podyplomowe@uken.krakow.pl;
tel. 12 662 74 80
-
Organizator studiów
Instytut Prawa, Ekonomii i Administracji
Kraków, ul. Podchorążych 2, pokój 234
e-mail: ipea@up.krakow.pl
tel. 12 662 62 85