REKRUTACJA ZAKOŃCZONA
————-
Cel studiów
Celem studiów podyplomowych „Archi:kultura – edukator architektoniczny” jest wykształcenie edukatorów architektonicznych merytorycznie przygotowanych do popularyzacji wiedzy o środowisku zbudowanym, w kontekście powszechnego dążenia do podnoszenia kultury budowania i jakości otaczającej nas przestrzeni.
Absolwenci studiów wyniosą z nich umiejętności opracowywania i realizacji zajęć z zakresu powszechnej edukacji architektonicznej i przestrzennej (PEA), a także jej upowszechniania w instytucjach i ośrodkach kultury, a także (we współpracy z nauczycielami) w szkołach podstawowych i średnich. Studia dają także przygotowanie do różnych form prowadzenia tzw. „mediacji architektoniczno-przestrzennej”, czyli społecznej komunikacji wątków związanych z architekturą i urbanistyką, kulturą kształtowania środowiska zbudowanego. Zajęcia dają możliwość poszerzenia wiedzy na temat architektury i urbanistyki, a także mechanizmów procesów planistycznych i partycypacyjnych.
Rozbudowany moduł zajęć dotyczących metodyki daje absolwentom studiów szeroki wachlarz praktycznych i innowacyjnych (kompetencje XXI wieku, STEAM education, kształcenie poszukujące, współczesne media, metody projektowe itp.) narzędzi oraz inspiracji do tworzenia autorskich scenariuszy zajęć, programów i wydarzeń edukacyjnych z zakresu powszechnej edukacji architektonicznej – dostosowanych do specyfiki wykonywanego zawodu, różnych grup odbiorców i obszarów działalności (szkoła, kultura, partycypacja). Przygotowane w toku studiów autorskie scenariusze i programy z zakresu edukacji (innowacje, autorski program kształcenia itp.), kultury, mediacji i partycypacji absolwenci kierunku będą mogli wykorzystać bezpośrednio w swoich bieżących działaniach zawodowych.
Program
Program studiów „Archi:kultura – edukator architektoniczny” obejmuje pięć modułów tematycznych:
· Wstęp do architektury i urbanistyki (38 godz.)
· Metodyka (42 godz.)
· Mediacja. Partycypacja. Dostępność (38 godz.)
· Edukator/mediator powszechnej edukacji architektonicznej PEA (34 godz.).
· Warsztaty stacjonarne i terenowe (54 godz.)
Wraz z seminarium (8 godz.) oraz zjazdem/ami studia obejmują w sumie 214 godz. dydaktycznych (32 ECTS).
W obrębie modułów w postaci wykładów i warsztatów, rozwijane są zagadnienia, dotyczące zarówno idei, jak i przede wszystkim praktycznej strony popularyzacji wiedzy o środowisku zbudowanym i kulturze budowania z poszanowaniem środowiska naturalnego. Zajęciom wykładowym i warsztatom w semestrze II towarzyszy seminarium (8 godz.), w trakcie którego słuchacze studiów pracują nad pracą końcową, czyli autorskim scenariuszem/programem/koncepcją wydarzeń edukacyjno-kulturalnych bądź mediacyjnych, pod okiem specjalistów i praktyków PEA. Przygotowanie i pozytywne zaliczenie pracy końcowej jest wraz z zaliczeniem wszystkich modułów tematycznych oraz dwóch miedzyprzedmiotowych quizów „samokształceniowych” (na koniec każdego z dwóch semestrów), warunkiem uzyskania świadectwa ukończenia studiów wydawanego przez Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej, oraz certyfikatu ukończenia studiów firmowanego przez Narodowy Instytut Architektury i Urbanistyki, Politechnikę Krakowską oraz Politechnikę Gdańską. Program jest realizowany w obrębie dwóch semestrów akademickich.
Studia zaplanowane są w formule hybrydowej: większość zjazdów realizowana jest w formule zdalnej (on-line; min. 3/11 zjazdów), przewidziano także min. 3 zjazdy w formie stacjonarnej (liczba zależna od budżetu danej edycji studiów). Zajęcia odbywają się w weekendy (2 dni, 20 godzin dydaktycznych) – w soboty, w godz. 9.00–18.15 (z przerwą obiadową) oraz w niedziele, w godz. 9.00–18:15 (z przerwą obiadową). Zajęcia na zjazdach stacjonarnych obejmują w sumie 18 godzin dydaktycznych – prowadzonych w soboty, w godz. 9.00–18.15 (z przerwą obiadową) oraz w niedziele, w godz. 9.00–16:30 (z przerwą obiadową). W semestrze I (zimowym) planuje się 1 zjazd stacjonarny (rozpoczęcie roku). W semestrze II (letnim) planuje się 2 zjazdy stacjonarne rozplanowane w miesiącach kwiecień-czerwiec. Każdy ze zjazdów w trakcie studiów będzie organizowany w innej lokalizacji: Kraków, Warszawa, Gdańsk.
Wstępnie planuje się całościowo w ramach semestru I – 5 zjazdów: 2 zjazdy w październiku, po jednym zjeździe w miesiącach listopad-styczeń. W semestrze II: 6 zjazdów w miesiącach marzec-czerwiec. Harmonogram uwzględnia organizacje zajęć na Uniwersytecie Komisji Edukacji Narodowej, całościowy czas trwania szkolnych ferii zimowych w kraju, a także dni wolne i święta.
WYJĄTKOWY CHARAKTER STUDIÓW MIĘDZYINSTYTUCJONALNYCH
Nasze studia mają charakter międzyinstytucjonalny i są pierwszą tego typu inicjatywą w Polsce, a nawet w Europie. Współtworzymy je wspólnie z: Narodowym Instytutem Architektury i Urbanistyki – inicjatorem przedsięwzięcia i naszym głównym partnerem, Wydziałem Architektury Politechniki Krakowskiej oraz Wydziałem Architektury Politechniki Gdańskiej. Dzięki tej współpracy chcielibyśmy objąć zakresem dostępności naszych studiów cały kraj – „od morza do Tatr”, a poprzez w przeważającej mierze zdalny charakter studiów – udostępnić je zainteresowanym z różnych miejsc w Polsce
· program naszych studiów zatwierdzany jest przez złożoną ze specjalistów Radę programową, a do grona kadry dydaktycznej zaprosiliśmy architektów, urbanistów, pedagogów, ludzi kultury, praktyków partycypacji i animacji działań z zakresu PEA
· ważnym elementem studiów jest zjazd (przynajmniej jeden, w zależności od budżetu danej edycji studiów), realizowany równocześnie (podział na grupy) bądź w jednej z trzech lokalizacji: Warszawie, Krakowie i Gdańsku. W trakcie zjazdu/ów słuchacze będą mieli możliwość odbycia warsztatów, spotkań z praktykami, spacerów architektonicznych oraz wizyt w znakomitych instytucjach związanych z ideą PEA
· nad merytoryką i realizacją studiów wspólnie czuwają kierownicy i koordynatorzy reprezentujący wszystkie instytucje partnerskie
· stawiamy na innowacyjne metody kształcenia w edukacji, mediacji i partycypacji
· słuchacze studiów będą mogli korzystać ze stopniowo rozbudowywanych ciekawych i atrakcyjnych materiałów udostępnianych wyłącznie dla nich poprzez specjalną platformę edukacyjną tworzoną przez NIAiU (wykłady, webinaria)
· praca końcowa stworzona pod okiem praktyków i specjalistów będzie gotowym do wykorzystania w praktyce zawodowej materiałem, i być może początkiem dalszych działań w zakresie PEA
· po ukończeniu studiów studenci otrzymują świadectwo ukończenia studiów Archi:kultura – edukator architektoniczny na uczelni pedagogicznej UKEN, oraz certyfikat ukończenia studiów międzyinstytucjonalnych, sygnowane przez koordynatorów NIAiU, UP a także PK i PG niaiu.pl/archikultura
SEMINARIA I OPRACOWANIE PRACY DYPLOMOWEJ
W ramach seminariów – poza pracą z tutorami, studenci mają możliwość skorzystania z konsultacji merytorycznych z pracownikami współpracujących z nami instytucji kultury i instytucjami miejskimi. Na seminariach studenci opracowują i przygotowują złożone scenariusze cyklów zajęć w zakresie powszechnej edukacji architektonicznej w trzech obszarach tematycznych (do wyboru): nauczanie systemowe (oświata/szkoła), działania i narzędzia partycypacyjne oraz działania w instytucjach kultury. Finałem seminariów są otwarte obrony prac dyplomowych online. Najlepsze prace są wyróżniane, a wybrane opracowania mają szansę prezentacji na wystawie posterowej, towarzyszącej uroczystemu rozdaniu dyplomów (Warszawa – NIAiU/SARP).
KONSULTANCI MERYTORYCZNI SEMINARIÓW:
Agencja Rozwoju Gdyni (podlinkowane: https://www.arg.gdynia.pl/)
Muzeum Miasta Gdyni (https://muzeumgdynia.pl/)
ZODIAK Warszawski Pawilon Architektury (https://pawilonzodiak.pl/)
Muzeum Sztuki Nowoczesnej (https://artmuseum.pl/pl)
Narodowy Instytut Architektury i Urbanistyki (https://niaiu.pl/)
Cricoteka – Ośrodek Dokumentacji Sztuki Tadeusza Kantora (https://www.cricoteka.pl/pl/)
Międzynarodowe Centrum Kultury (https://mck.krakow.pl/)
Małopolskie Centrum Nauki Cogiteon (https://cogiteon.pl/)
PROGRAM STUDIÓW PODYPLOMOWYCH ARCHIKULTURA – edukator architektoniczny
HARMONOGRAM STUDIÓW PODYPLOMOWYCH ARCHI:KULTURA – edukator architektoniczny (edycja 2022/2023)
HARMONOGRAM STUDIÓW PODYPLOMOWYCH ARCHI:KULTURA – edukator architektoniczny (edycja 2023/2024)
HARMONOGRAM STUDIÓW PODYPLOMOWYCH ARCHI:KULTURA – edukator architektoniczny (edycja 2024/2025)
W 2022 roku studia, dzięki działaniom Narodowego Instytutu Architektury i Urbanistyki, uzyskały dotację Ministerstwa Kultury i Sportu, która dodatkowo wesprzeć ma organizację i merytoryczne przygotowanie zjazdów stacjonarnych (dzięki temu słuchacze mogą m.in.: liczyć na opłacenie noclegów).
Rekrutacja
Studia przeznaczone są dla absolwentów studiów wyższych I stopnia (licencjackich, inżynierskich) lub II stopnia (magisterskich).
Uczestnikami studiów mogą być m.in.: absolwenci kierunków: architektury, kierunków artystycznych, projektowych, humanistycznych, a także nauczyciele, wychowawcy w świetlicach szkolnych, muzealnicy, pracownicy domów kultury, animatorzy kultury, liderzy lokalni/regionalni, osoby pracujące w samorządach lokalnych i organizacjach pozarządowych. Osoby chcące zwiększyć swoje kwalifikacje w dziedzinie edukacji i mediacji architektoniczno-przestrzennej w działaniach /procesach partycypacyjnych.
Uprawnienia po ukończeniu studiów podyplomowych:
Absolwent studiów podyplomowych „Archi:kultura – edukator architektoniczny” jest przygotowany merytorycznie do opracowywania i realizacji zajęć z zakresu powszechnej edukacji architektonicznej i przestrzennej w instytucjach publicznych, ośrodkach kultury, a także (we współpracy z nauczycielami) w szkołach podstawowych i średnich.
Studia dają słuchaczom możliwość poszerzenia wiedzy na temat środowiska zbudowanego, architektury i urbanistyki, a także mechanizmów procesów planistycznych i partycypacyjnych. Rozbudowany zakres zajęć, dotyczących metodyki daje absolwentom studiów szeroki wachlarz praktycznych innowacyjnych narzędzi oraz inspiracji do tworzenia autorskich scenariuszy zajęć, programów i wydarzeń edukacyjnych z zakresu powszechnej edukacji architektonicznej – dostosowanych do specyfiki wykonywanego zawodu i działań (szkoła, kultura, partycypacja).
Absolwenci studiów są zaznajomieni z podstawowymi zagadnieniami z zakresu dydaktyki i pedagogiki nauczania różnych grup wiekowych (dzieci – młodzież – dorośli), a także metodyką przekazywania wiedzy o środowisku zbudowanym zarówno w procesach edukacyjnych, jak też w ramach inicjatyw kulturalnych, działań administracji samorządowej, partycypacji itp. Słuchacze studiów nabywają również umiejętności z zakresu komunikacji, mediacji i rozwiązywania konfliktów przestrzennych, związanych z przemianami w przestrzeni miejskiej i procesami partycypacji.
Absolwenci kierunku będą mogli wykorzystać elementy edukacji architektoniczno-przestrzennej w swoich zawodowych działaniach, a być może zobaczą nawet w tej specjalizacji swoją własną ścieżkę zawodową.
Studia mają charakter dokształcający.
UWAGA! Studia nie dają słuchaczom kwalifikacji nauczycielskich i/lub zawodowych.
Planowane terminy zjazdów:
Wstępnie planuje się całościowo w ramach semestru I – 5 zjazdów: 2 zjazdy w październiku, po jednym zjeździe w miesiącach listopad-styczeń. W semestrze II: 6 zjazdów w miesiącach marzec-czerwiec. Harmonogram uwzględnia organizacje zajęć na Uniwersytecie Komisji Edukacji Narodowej, całościowy czas trwania szkolnych ferii zimowych w kraju, a także dni wolne i święta.
- Dolny/Górny limit przyjęć: 22/30
Dokumenty
- Podanie kandydata na studia podyplomowe
- Ankieta aplikacyjna na studia podyplomowe
- Umowa o warunkach odpłatności za studia x 2 egz.,
- Kserokopia dyplomu lub odpisu dyplomu ukończenia studiów wyższych poświadczona za zgodność z oryginałem przez np. pracodawcę, uczelnię itp.
- Pozostałe wymagane dokumenty (szczegóły na stronie wybranych studiów podyplomowych).
Terminy
Termin rejestracji elektronicznej 2024-06-01 - 2024-09-25 |
Planowany termin rozpoczęcia 19-20 października 2024 r. - zjazd stacjonarny w Krakowie, do potwierdzenia wkrótce. W dniu 18 października, w godzinach popołudniowych, planowana jest uroczystość rozdania dyplomów słuchaczom III. edycji studiów połączona z inauguracją nowego roku akademickiego i rozdaniem nagród NIAiU „Przestrzeń wspólna jest wartością” 2023/24 (szczegółowe informacje wkrótce, uczestnictwo nie jest obowiązkowe). |
Czas trwania studiów 2 semestry |
Miejsce
Miejsce składania dokumentów: Po otrzymaniu decyzji o zakwalifikowaniu na studia prześlij dokumenty na adres: Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej, ul. Podchorążych 2, 30-084 Kraków; z dopiskiem: studia podyplomowe |
Miejsce realizacji zajęć: Studia o zasięgu ogólnopolskim w formule hybrydowej |
Rekrutacja krok po kroku
- Wybierz studia podyplomowe z aktualnej oferty
- Utwórz konto w elektronicznym systemie rekrutacyjnym IRK aby zarejestrować zgłoszenie na studia podyplomowe.
- Uzupełnij krok po kroku następujące informacje:
- dane osobowe
- wgraj zdjęcie
- dane o wykształceniu
- zamieść skany dokumentów uprawniających do ubiegania się o przyjęcie na wybrane studia podyplomowe
- wnieś opłatę rekrutacyjną w wysokości 85 zł na konto podane w zakładce PŁATNOŚCI, bez niej nie będziesz brany pod uwagę podczas weryfikacji dokumentów rekrutacyjnych.
- Czekaj na decyzję o zakwalifikowaniu na studia, którą otrzymasz w zakładce WIADOMOŚCI w systemie rekrutacyjnym.
- Jeśli zostałeś zakwalifikowany otrzymasz informacje w jakim terminie i miejscu należy dokonać wpisu na listę słuchaczy.
- Jeśli nie będziesz mógł złożyć dokumentów osobiście istnieje możliwość przesłania ich listownie, pamiętaj jednak, że dokumenty muszą dotrzeć do Uniwersytetu w wyznaczonym terminie. Adres wysyłki dokumentów zostanie podany wraz z informacją o zakwalifikowaniu na studia podyplomowe.
- Ewentualne pytania można kierować na adres mailowy do kierowników poszczególnych studiów podyplomowych. Adresy do korespondencji w systemie rekrutacyjnym znajdziesz przy każdym kierunku po prawej stronie.
- UWAGA! Decyzja o uruchomieniu studiów zostanie podjęta po przeprowadzeniu wpisów na listę słuchaczy. Po zakwalifikowaniu i dokonaniu wpisu na listę słuchaczy dostaniesz potwierdzenie o tym, czy studia zostaną uruchomione i zostałeś na nie przyjęty.
- O przyjęciu na studia podyplomowe decyduje kolejność zgłoszenia w systemie IRK (muszą być załączone wszystkie wymagane dokumenty oraz wniesiona opłata rekrutacyjna).
- Aby dokonać wpisu na listę słuchaczy będziesz zobowiązany dostarczyć w wyznaczonym terminie następujące dokumenty :
- Podanie kandydata na studia podyplomowe (dopilnuj aby na dokumencie wydrukowało się również Twoje zdjęcie uprzednio wgrane do systemu) (dokument dostępny na koncie kandydata w systemie rekrutacyjnym w zakładce ZGŁOSZENIA REKRUTACYJNE na dole strony DOKUMENTY I DALSZE KROKI, wydrukuj dopiero po otrzymaniu statusu zakwalifikowany).
- Ankieta aplikacyjna na studia podyplomowe (dokument dostępny na koncie kandydata w systemie rekrutacyjnym w zakładce ZGŁOSZENIA REKRUTACYJNE na dole strony DOKUMENTY I DALSZE KROKI, wydrukuj dopiero po otrzymaniu statusu zakwalifikowany).
- Umowa o warunkach odpłatności za studia x 2 egz., (dokument dostępny na koncie kandydata w systemie rekrutacyjnym w zakładce ZGŁOSZENIA REKRUTACYJNE na dole strony DOKUMENTY I DALSZE KROKI, wydrukuj dopiero po otrzymaniu statusu zakwalifikowany). Warunkiem podjęcia nauki (po przyjęciu na studia) jest wniesienie opłaty za studia (możliwość wpłaty czesnego w 2 równych ratach w każdym semestrze). Wpłaty należy dokonać na indywidualne konto słuchacza( to nie jest to samo konto które służy do wpłaty opłaty rekrutacyjnej).
- Kserokopia dyplomu lub odpisu dyplomu ukończenia studiów wyższych poświadczona za zgodność z oryginałem przez np. pracodawcę, uczelnię itp.
- Pozostałe wymagane dokumenty w zależności od wymagań na danym kierunku (szczegóły na stronie wybranych studiów podyplomowych).
- Masz pytania? napisz: rekrutacja.podyplomowe@uken.krakow.pl lub zadzwoń do Biura Rekrutacji nr tel. 12 662 74 80.
Opłaty i informacje organizacyjne
Opłata rekrutacyjna
85 zł
Czesne - opłata za semestr:
1900 zł
Terminy rat
I rata – do 31 października 2024 r.,
II rata – do 2 grudnia 2024 r.,
III rata – do 17 marca 2025 r.,
IV rata – do 30 kwietnia 2025 r.
MOŻLIWOŚCI DOFINANSOWANIA / POŻYCZEK NA PODJĘCIE STUDIÓW
1. Pożyczki na kształcenie: nieoprocentowana pomoc zwrotna Ministerstwo Rozwoju w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój uruchomiło nieoprocentowane pożyczki na cele edukacyjne min. studia podyplomowe. Szczegółowe informacje: www.inwestujwrozwoj.pl
2. Lokalne gminne plany dofinansowania form doskonalenia zawodowego nauczycieli, np.:
Kraków: https://portaledukacyjny.krakow.pl/196586,artykul,sprawy_nauczycieli.html
Warszawa: https://edukacja.um.warszawa.pl/dofinansowanie-doskonalenia-zawodowego
Gdańsk: https://edziennik.gdansk.uw.gov.pl/WDU_G/2024/818/akt.pdf
itp.
Kadra
dr inż. arch. Dorota Wantuch-Matla
Kierowniczka studiów (UP)
Katarzyna Domagalska
Kierowniczka merytoryczna ze strony Narodowego Instytutu Architektury i Urbanistyki
dr inż. arch. Elżbieta Kusińska
Koordynatorka studiów (z ramienia Wydz. Architektury Politechniki Krakowskiej)
dr inż. arch. Piotr Marczak
Koordynator studiów (z ramienia Wydz. Architektury Politechniki Gdańskiej)
Prof. dr hab. inż. arch. Grażyna Schneider-Skalska
Wydział Architektury Politechniki Krakowskiej
Dr Michał Wiśniewski
historyk architektury
Dr inż. arch. Monika Arczyńska
współzałożycielka A2P2 architecture & planning
dr inż. arch. Anna Cudny
Architektka, badaczka miasta, edukatorka. Adiunkt na Wydziale Architektury Politechniki Warszawskiej
dr hab. Beata Cyboran
Instytut Sztuki Mediów Uniwersytetu Pedagogicznego
Dr Monika Nęcka
Metodyczka sztuki ASP w Krakowie
Dr inż. arch. Łukasz Pancewicz
Współzałożyciel i główny urbanista w A2P2 architecture & planning
Dr hab. inż. arch. Patrycja Haupt, prof. PK
Wydział Architektury Politechniki Krakowskiej
Prof. dr hab. inż. arch. Magdalena Jagiełło-Kowalczyk
Wydział Architektury Politechniki Krakowskiej
Dominika Janicka
Dyrektorka artystyczna Instytutu Dizajnu w Kielcach
Dr inż. arch. Anna Martyka
architektka, edukatorka, Instytut Geografii UP / Wydział Architektury Politechniki Rzeszowskiej
Dr Weronika Plińska
antropolożka kultury, kulturoznawczyni, adiunktka w Katedrze Nauk o Sztuce w Instytucie Sztuki Mediów UP
Dr inż. arch. Dariusz Śmiechowski
architekt, wykładowca ASP w Warszawie
Aleksandra Chrzanowska
MENADŻERKA KULTURY, NARODOWE CENTRUM KULTURY
Natalia Paszkowska
ARCHITEKTKA, WWAA
Dr Paweł Pedrycz
URBANISTA I ARCHITEKT, WYDZIAŁ ARCHITEKTURY POLITECHNIKI WARSZAWSKIEJ
Prof. dr hab. inż. arch. Justyna Kobylarczyk
Wydział Architektury Politechniki Krakowskiej
Arch. Anna Kulińska
Przewodnicząca podkomisji ds. Powszechnej edukacji architektonicznej IARP / koordynatorka programu edukacyjnego dla młodzieży Kształtowanie Przestrzeni
Zuzanna Mielczarek
architektka, badaczka, Narodowy Instytut Architektury i Urbanistyki
Prof. ucz. dr hab. Małgorzata Żytko
Pedagog, pracownik naukowy Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego
Dr hab. inż. arch. Marek Wysocki, prof. nadzw. PG
PROF. NADZW. PG, POLITECHNIKA GDAŃSKA, WYDZIAŁ ARCHITEKTURY
Dr inż. arch. Karolina Dudzic-Gyurkovich
WYDZIAŁ ARCHITEKTURY POLITECHNIKI KRAKOWSKIEJ (ADIUNKT)
Dlaczego warto / Dlaczego z nami / Partnerzy kierunku
Zajęcia prowadzone przez akademików i praktyków powszechnej edukacji architektonicznej z Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej, partnerskich instytucji – Politechniki Krakowskiej i Gdańskiej oraz wielu innych ośrodków z całej Polski, w tym m.in.: Politechniki Poznańskiej, Politechniki Warszawskiej, Uniwersytetu Warszawskiego, Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie, Międzynarodowego Centrum Kultury w Krakowie, i nie tylko.
RADA PROGRAMOWA
Plan i program naszych studiów został zatwierdzony przez międzyinstytucjonalną Radę Programową w składzie:
· dr hab. inż. arch. Bolesław Stelmach, prof. PŁ , dyrektor Narodowego Instytutu Architektury i Urbanistyki, przewodniczący Rady
· dr Wioletta Kilar, geograf, dyrektor Instytutu Geografii, Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie (jednostka realizująca studia)
· dr hab. inż. arch. Magdalena Kozień-Woźniak, prof. PK, dziekan Wydziału Architektury Politechniki Krakowskiej
· prof. dr hab. inż. arch. Lucyna Nyka, dziekan Wydziału Architektury Politechniki Gdańskiej
· dr hab. inż. arch. Radosław Barek, prof. PP, Wydział Architektury Politechniki Poznańskiej
· mgr historii sztuki Katarzyna Domagalska, pełnomocnik ds. edukacji NIAiU, kierownik merytoryczny studiów z ramienia NIAiU
· dr inż. arch. Elżbieta Kusińska, Wydział Architektury Politechniki Krakowskiej, koordynator studiów
· dr inż. arch. Piotr Marczak, Wydział Architektury Politechniki Gdańskiej, koordynator studiów
· prof. dr hab. Jacek Purchla, Międzynarodowe Centrum Kultury, Kraków
· prof. dr hab. inż. arch. Grażyna Schneider-Skalska, Wydział Architektury Politechniki Krakowskiej
· mgr inż. arch. Dariusz Śmiechowski, Akademia Sztuki Pięknych w Warszawie
· dr inż. arch. Dorota Wantuch-Matla, Instytut Geografii, Uniwersytet Pedagogiczny, kierownik studiów
· dr inż. arch. Michał Wiśniewski, Międzynarodowe Centrum Kultury, Kraków
· dr hab. Małgorzata Żytko, prof. UW, Wydział Pedagogiczny, Uniwersytet Warszawski
Kontakt
-
Biuro Rekrutacji
ul. Podchorążych 2, 30-084 Kraków
pokój 51, parter;
e-mail: rekrutacja.podyplomowe@uken.krakow.pl;
tel. 12 662 74 80
-
Organizator studiów
Instytut Prawa, Ekonomii i Administracji
30-084 Kraków, ul. Podchorążych 2, pokój 234
e-mail: ipea@uken.krakow.pl
tel. 12 662 62 85